پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118348
افراد ثروتمند چه عادت هايي دارند؟
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1925

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بيتوته،  کارهايي که به صورت روزانه انجام مي دهيم در زندگي ما تاثير مي گذارند. اين اثر گذاري مي تواند جنبه هاي مختلفي داشته باشد. مثلا برنامه ريزي که براي کارهاي مان انجام مي دهيم چه در شغل و چه در زندگي همگي روي ميزان موفقيت ما اثر گذاري دارد. 

 
توماس کورلي نويسنده ي کتاب "Rich Habits" معتقد است که "کسب موفقيت هاي روزانه از عادت هاي هميشگي افراد ثروتمند است". کورلي 5 سال از زندگي خود را صرف مطالعه و تحقيق در مورد زندگي افراد ثروتمندي کرد که ساليانه 160000 دلار و يا بيشتر درآمد داشتند پس از اين او يکسري عادت هايي را که افراد ثروتمند در زندگي خود داشتند و در برنامه ريزي که براي درآمد زايي خود داشتند را مورد ارزيابي قرار داد. او 9 عادت خوبي را که افراد ثروتمند در زندگي خود داشتند را بيان نموده است. 
 
1 - افراد ثروتمند هميشه اهداف خود را در اولويت قرار ميدهند 
آنها روي اهداف خود تمرکز ميکنند اين تقريبا عادت 62 درصد از افراد ثروتمند است. اين افراد نه تنها روي اهداف خود تمرکز ميکنند تا به ان دست يابند بلکه سعي ميکنند اهداف خود را يادداشت کنند تا آنها را از ياد نبرند و دائما به آن فکر کنند. آنها اهداف را قابل دست يابي ميدانند و براي رسيدن به آن تلاش ميکنند. 
 
2 - آنها کارهاي روزانه ي خود را از قبل برنامه ريزي ميکنند 
حدوداً 81 درصد از افراد ثروتمند در زندگي خود با برنامه ريزي پيش ميروند در اين برنامه ريزي ليستي از کارهاي روزانه اي را که بايد به آنها بپردازند را در اختيار دارند. 
 
3 - افراد ثروتمند کمتر وقت خود را صرف تماشاي تلويزيون ميکنند 
البته کورلي در اين زمنيه بيان ميکند که افراد ثروتمند تلويزيون تماشا ميکنند اما خيلي کمتر از ديگر افراد آنها بيشتر وقت خود را صرف اهدافشان ميکنند و البته بيشتر اوقات فراغتشان را صرف مطالعه ميکنند. 
 
4 - کتاب خواندن از ديگر عادتهاي روزانه ي افراد ثروتمند است 
آنها علاقه ي زيادي به کتاب خواندن دارند زيرا با خواندن کتاب به علم خود مي افزايند. اين افراد تقريبا روزي نيم ساعت مطالعه ميکنند. 
 
5 - خواندن کتاب هاي صوتي از ديگر عادت هاي ثروتمندان است 
آنها خوب گوش دادن را با اين کتاب هاي صوتي تمرين ميکنند. 
 
6 - افراد ثروتمند تقريبا به طور ميانگين 50 ساعت در هفته و يا بيشتر از اين را صرف کار کردن ميکنند . 
 
اين کار کردن براي آنها بسيار جذاب و خوشايند است. 
 
7 - بيشتر افراد ثروتمند از سرمايه ي اندک براي شروع کار و فعاليت استفاده کردند و آنها خودشان صاحب شرکت و يا تجارتي هستند 
کورلي معتقد است که اين افراد با شروع تجارتي که از خودشان سرمايه گذاري کردند معمولا ريسک پذيري بالايي دارند. 
 
8 - افراد ثروتمند اهميت زيادي به سلامت خود مي دهند 
آنها نه فقط به تغذيه بلکه به ورزش و فعاليت هاي فيزيکي هم اهميت ميدهند چون با ذهن و جسم سالم ميتوانند تلاش خود را چندين برابر کنند. کورلي در صحبت هاي خود با يکي از افراد ثروتمند بيان کرده که آنها حدود 45 سال به فعاليت هاي فيزيکي و اهميت دادن به خوراک و تغذيه ي خود ميپردازند. 
 
9 - لبخند زدن از ديگر ويژگي هاي يک فرد ثروتمند است 
آنها هميشه لبخندي بر لب دارند و اين نشان از روحيه ي بالايي است که هم در کار و هم در زندگي آنها وجود دارد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html